990912

Alla inlägg under januari 2013

Av Tyra Törnqvist - 29 januari 2013 19:20

Hej! 

Idag hade jag träning.

Det var en rolig träning för det gick välldigt bra :)

När jag kom hem så åt jag mat typ hemma gjort pyttipanna :/

Men nu sitter jag och kollar på 2 1/2 män :D <3 

Idag i skolan var det biolog prov och jag fattade inte vad jag skulle träna på så det var en sak jag inte kunde elr aa typ om bladet och jag hade tränat på blomman men det var ju blomman och bladet man skulle träna på! :/ :) <3

Men aa imorgon är det ons då har vi språkval i 1 timme, och idag så fick spanskan inställd lektion så jag hoppas deras lärare är tillbaka imorgon!! Jag har lixom Tyska! :) <3

Men nu började programmet så herrå! :) <3 


Puss Tyra :* <3 

Av Tyra Törnqvist - 28 januari 2013 19:00

Hej!

Idag i skoaln gick det väl bra :) 

men var ju tråkigt som vanligt, just nu skulle jag vilja få feber så jag kan vara hemma och bara slappa en dag! :) :o

Efter skolan så följde Jennifer med hem! :)

Och vi körde faktiskt black ops 2 :) ;)

Nu sitter jag och skypar med Marcus och Daniel!! 

Marcus pappa kom in och jag pratade...

Och han bara men vem var det?... PINSAMT!

För Marcus och jag har varit ihop! :/


Puss :*

Av Tyra Törnqvist - 27 januari 2013 18:10

Hej!

Idag hade jag match i Hagfors! :)

Vi vann med 1-3 :) <3 

Efter matchen stannade vi och åt på något skit ställe!

Han som jobbade där visste inte vad DIPP betyde!! :o

Nu sitter jag med wilma hemma hos mig och vi typ gör lite allt möjligt! :) <3

Imorgon är det skola och jag kommer dööö!

Biologi prov på Tisdag också! :( 

Juste har eng läxa till tisdag med... XD

Men men nu ska jag umgås lite med wilma! :) <3 


Kramar och pussaaaar!! :* :) ;) <<3 <3 

:'(

Av Tyra Törnqvist - 25 januari 2013 15:19

Hej har inte bloggat på ett tag men men...

har inte tid har så mycke läxor också vill man ju vara med kompisasr. :)

Idag var jag i skolan och på bilden gör vi typ marionetdockor så på slöjden gör vi kläder och kropp och på bilden huvud, fötter och händer! :) har ingen bild tyvärr.
 :(

Men aa idag ska jag inte på träningen för har jätte ont i halsen :O

Igår sov jag med jennifer och aa.

Under tiden jag inte harbloggat har det inte hänt så mycke...

Men nu sitter jag på mammas jobb och väntar på min lossas pappa eric för vi ska och handla och sen ska vi äta fondy (dopp i grytan) :P muums.

Jag brukar inte äta så mycket i skolan men har börjat göra det!

Så jag sa det till mamma och hon sa om du äter man i skolan tills på fredag så ska du få något av mig.

Och nu är det FREDAG!! :dd :o

Imorgon ska jag bara slappa!

Juste den bla bla bla juli eller juni ska jennifer till TURKIET!!! :(( ;)

Vill också dit har variot där 3 gånger också vet jag att hon ska dit och den blir jag lite sur på men det är bara att haja läget lixom!! ;) :)

Men herrå puss och kram

Av Tyra Törnqvist - 17 januari 2013 19:17

Hej.

tänkte ha en liten fråge stund


så fråga på! :)

Kram <3

Av Tyra Törnqvist - 17 januari 2013 19:10

He. igår så sov jennifer över här.

Men idag så gick jag hem till mamma efter skolan, för skulle in te banken och fixa bank kort.

:) <3

Nu sitter jag och kollar på TV och äter chips! :D <3!

Bloggar kanske mer sen för kommer inte på så mycke, jo just de jag skärde mig igår!!! (fingret) :(


Kram <3 :*  

Eng

Av Tyra Törnqvist - 15 januari 2013 10:16

Hej har eng nu.
Men just nu vill jag bara ha mat!! :(
Ska träna te provet herrå! Kram! :) <3

Av Tyra Törnqvist - 14 januari 2013 17:32

Hej sitter och skypar med Jennifer medans vi gör läxan...

Och jag fick nyss reda på att vihar prov på Ons för det hade jag HELT glömt bort!!!

Men men det blev inge örebro... :(

Men ska nog fota lite nu så hörs snart 

Kram och puss! haha blev lite fel men aa.. <3 :*


Presentation


~ Jag kom, Jag såg, Jag segra ~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ändra något på bloggen!? svara gärna!!
 Ja :DD
 Nej :/
 Jag har en lila ponny som heter liv ;)
 Header :D
 Nya färger
 Ny beskrivning :)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok yhoo!


Ovido - Quiz & Flashcards