990912

Alla inlägg under mars 2013

Av Tyra Törnqvist - 27 mars 2013 16:58

Hej!

Imorse åt jag inget till frukost sen i skolan så fick jag typ uppstötnignar :( 

Så jag åkte hem...

Mår mycket bättre nu men.

Imorgon så ska jag till SÄLEN!! :)

Problemet är att jag inte kan åka skidor :((...

aa men kollar på tv just nu hade tyska prov idag med innan jag åkte hem... :(

Men kram :* <3 



Av Tyra Törnqvist - 25 mars 2013 08:31

Hej just nu har jag sv men vi har ingen lärare så vi sitter själva i ett klassrum och läser.
Men aa....
Bloggar mer när jag kommer hem! :) <3
Kram Tyra! <3

Av Tyra Törnqvist - 14 mars 2013 10:43

Hej har inte bloggat på ett tag men men...

Just nu sitter jag i datasalen i skolan för vi typ skulle skriva fakta och så och jag blev klar så får göra vad jag vill på datorn. :)) <3

Igår va jag med jennifer oh jag sov över där men efter sv nu har vi mat se nidrott :))))) <3

Vet ej vad jag ska göra på datorn så tipsa mig snabbt!! :) <3

Kommer inte på något att skriva men...


Nu slutar vi puss :* <3 <3

Av Tyra Törnqvist - 9 mars 2013 11:47

Hej har inte blogga på lände men nu är det lördag! :)

Och jag har match :DD 

Vi har match imorgon också :)

Men just nu skypar jag med jennifer.

Matchen börjar kl 17.30 men vi har samling 16.30

Efter matchen så åker pappa och jag och hämtar jennifer och vi ska hem till mig och ha mellomys!! :)) <3

Aa vet ej vad jag ska skriva mer men 

Kram och puss :* <3

Av Tyra Törnqvist - 3 mars 2013 21:27

Hejsan!
Glad tjej här idag hade jag match men jag skulle inte vara med först men jag tjata på mamma så hon ringde nån oh det gick bra om jag drack mycket vatten!!
Så jag va med och spela.
Vi vann med 5-0 mot Grums tror jag! 
Dom körde väldigt hårt i slutet och en sa ett fult ord till mig...
Men aa jag gjorde mål! :D Men aa vet ej om jag blogga igår tror det.
Men va i Karlstad och kolla när dom andra spelade sen åkte jag till Jennifer och sov där.
Vi la oss vid typ 03.00 tror jag men aa sen kom mamma och hämta mig och vi åkte till matchen... :)
Efter matchen hoppade jag i badet och bara slappa! ;) Men just nu har jag skit ont i huvudet men det är bara att bita ihop och "TAGGA" skola imorgon!

Av Tyra Törnqvist - 3 mars 2013 02:17

"Igår" spelade vi match men jag var ju inte med... :(
Men när jag kom hem så typ körde Ebbe och jag black ops ||.
Eric fyllde år "igår" så grattis !!!
Så han skulle typ ha en kompis träff...
Nej men aa
Så jag ringde till Jennifer och nu sitter vi har kl 02.15 och pratar med Marcus, Karl och Daniel :)
Men nu la dom på för dom ska sova... Tråkiga människor... ;)
Men aa nu tvingar Jennifer mig att lägga ner mobilen för hon vill sova! ;) :) <3
Så godnatt

Av Tyra Törnqvist - 1 mars 2013 14:12

Hej just nu sitter jag hos doktor något tips på vad man kan göra!? ?
Men iallafall blir båg ingen träning men nu ska jag tydligen ringa Jennifer.. ?:)
Men puss och kram! ?

Av Tyra Törnqvist - 1 mars 2013 13:24

Hej idag så var jag inte i skolan för att jag hade ju urinvärksinfektion och tror det börjar komma tillbaka...
Men idag har jag spelat black ops || och städat...
Nu gör jag ingenting vid typ 14.00 eller nåt ska jag till doktorn...
Men ha det bra kram! ??

Presentation


~ Jag kom, Jag såg, Jag segra ~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ändra något på bloggen!? svara gärna!!
 Ja :DD
 Nej :/
 Jag har en lila ponny som heter liv ;)
 Header :D
 Nya färger
 Ny beskrivning :)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok yhoo!


Ovido - Quiz & Flashcards