990912

Direktlänk till inlägg 1 juni 2013

Day 6 - Quote i like! <3

Av Tyra Törnqvist - 1 juni 2013 23:02

Aa det va den!


Jennifer! <3


Hej!

Just nu är jag med jennifer och vi ska sova! :)

Men förut va vi på 50 årsfest hus min kusins mamma!
Det var kul! 

Hemma så börja jag och jennifer fota! 

Blir några bilder! :):) <3 

Just de va på stan köpte nya vta converse! <3 

Förut så drog eric och ja ut på skotern för första gången i år! <3 (för mig)


       


men till bilderna jennifer och jag tog!

         

Aa men nu ska vi äta GODIS!! :P <3 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

?

Av Tyra Törnqvist - 27 juni 2013 12:33

Nu är det så att jag är jäklig deppig..... Jag har inte bloggat på skitlänge och det känns förjävligt.... :( Just nu bölar jag nästan när jag lyssnar på musik. ;) Nej men jag hade tråkigt så jag sökte på miley cyrus, ohc nu är det så att jag ÄL...

Av Tyra Törnqvist - 6 juni 2013 17:35

  Den här lilla apan jennifer gör mig glad! ;) Även fast man bråkar så blir allt bra :))))   Dag 10 - My favorite shoes     Ja de här är helt klart min favorit skor!!! :)) <3    Day 11 - My breakfast   Ja jag åt frukost i ...

Av Tyra Törnqvist - 3 juni 2013 15:45


Hej! Aaa me smiling blir en gammal bild för jag orkar inte föra över bilder just nu...!      Jaa! Idag har det varit en chill dag har bara haft 1 timmes lektion typ så aa! :) Men i skolan käka vi pizza på Ralfs! <3  De va lixom avslu...

Av Tyra Törnqvist - 2 juni 2013 14:51


Okej nu är det så att jag älskar mycke saker men extra mycke älskar alla nära och köra och min skor såklat! <3 :)   Så Fiin eller inte! :$ Men nu ska jennfer, mirre, kajsa, emelie och jag till degerfors matcher men först ska jennifer och j...

Av Tyra Törnqvist - 31 maj 2013 14:38

Eeeh ja jag har inte så mycket rosa men min kudde är det så det blir en bild på den.... :)    Aaaa Men nyss så fota jag lite så slänger in några bilder...    Brorsan och jag! :)     Men det var dom. Just nu gör jag ingen ting förutom a...

Presentation


~ Jag kom, Jag såg, Jag segra ~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ändra något på bloggen!? svara gärna!!
 Ja :DD
 Nej :/
 Jag har en lila ponny som heter liv ;)
 Header :D
 Nya färger
 Ny beskrivning :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok yhoo!


Ovido - Quiz & Flashcards