990912

Alla inlägg under maj 2013

Av Tyra Törnqvist - 31 maj 2013 14:38

Eeeh ja jag har inte så mycket rosa men min kudde är det så det blir en bild på den.... :)   

Aaaa

Men nyss så fota jag lite så slänger in några bilder...

  

Brorsan och jag! :)

   

Men det var dom.

Just nu gör jag ingen ting förutom att jag typ är helt förstörd för spräckte högtalarna i mobilen........! :'(

Men jag bara skrev sen helt plötsligt ploppa det till  och så lät det inge mer..... :(((

Men aa den ska väl in på lagning snart så hoppas dom fixar det då! :)

idag är det de bästa vädret så ska nog ut och sola...

Jag kan fortfarande inte ladda hem appar men pappa hjälpte mig med Eposten så det funkar iallafall men nu fick vi besök så ska gå ut! :)) 

Av Tyra Törnqvist - 30 maj 2013 19:21

Hej.

Idag efter första inlägget så gick jennifer och jag igonom min garederob och kolla kläder....

Vi slängde på oss något och gick ut och fota!

En del foton är kanske lite över redigerade men Vem bryr sig lixooom... ;)


             

De va dom jag har redigerat på typ 1 min så aa..

Slänger in en bild på min katt gustav som jag tog förut! :)

 

Aaa det var allt ju juste en fråga bara.

Vill ni att jag ska lägga ut en bild till varje inlägg eller bara skriva jätte långa hela tiden.?

Jag kan ju göra båda! <3 ;)

Kraaaam

Av Tyra Törnqvist - 30 maj 2013 14:58

 

Ett minne för livet! <3 ^^

Miranda. <3 :*

http://mirresot.bloggplatsen.se

Kika in på hennes blogg <3 !

Av Tyra Törnqvist - 29 maj 2013 22:20

Ända sen jag började med den nya medicinen har jag inte kunnit sova...

Jag äter jätte lite och blir skit hungrig 00.00 typ.... :/

Det är inte bra för om jag inte äter går jag ner i vikt och blir mer underviktig.... :(

Men jag har tänkt lite på att jag har börjat fått mer ont i huvudet på sistone det kanske är det.... :/

Men imorgon måste jag komma ihåg att gå till skolsyster för hon ska ta blodtryck eller bludpuls eller va det nu heter.... :) 

Men aa vet inte vad jag ska gör men vi får se... :)

Just nu har jgág spräng huvudvärk så det känns som om huvudet sk explodera men de har varit så typ hela dagen.....

Jag vet inte vad jag ska göra så känner för ett långt inlägg. ;)


Lite Tips på Serier:

The Vampire Diaries

Arrow

Pretty Little Liars

Once Upon a Time

How I Met Your Mother

Glee

Gossip Girl

Ghost Wisperer


Jag kollar även på:

Alla olika CSI

Criminal mindes

NCIS

The 4400



Och ja jag kollar på alla serier så det är därför jag inte bloggar jätte ofta....

Men alla filmer finns att kolla på Swefilmer.se 

Man kanske behöver göra ett konto men aa... :)))


Tips På Filmer:

My Best Friends Wedding

Van The Man 

She's The Man

Crazy, Stupid, Love

Big Mama

Life As We Know It

Just Friends

Blind Dating

Alla Ocean's Flmer

Hitta Nemo (Klassiker)


Sen bara för skojs skull så är L.A Gigolo och Project X bra.

Men dom är lite aa.... ;) 

Kraaaaam <3 ^^

Av Tyra Törnqvist - 29 maj 2013 22:18

Något nytt hmm vet inte riktigt jag köpte en skolavslutning klänning nyss men vill inte lägga ut en bild på den än för är osäker på om jag ska ha den eller inte....

Men de är typ de jag köpte nyss men jag gjorde en ny blogg header igår så det är ju typ nytt vi säger att det räknas.... ;) ^^

Av Tyra Törnqvist - 29 maj 2013 17:11

Hej alla människor....! Det är så att jag kan inte ta hem appar på mobilen och min dator laggar sönder så kan inte lägga ut bilder...! Men jag ska försöka fixa de på nåt sätt.... :((Men aa nu kör jag black ops ||. Ja vad ska ja säga men nu ska jag fixa det gör med appar och det jag håller på att bli beroende....... :/ Men aa kraam! <3 ^^

...

Av Tyra Törnqvist - 28 maj 2013 20:59

 

   




Idag träna jag var jätte kul har inte trånat på år och dar.... :)

De var ganska jobbigt eller aa det var jobbigt....

Men aa nyss så tog jag ett bad men nu ska jag kolla på pretty little liars. :)) <3 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men aa det får duga.



Ska nog göra om bloggen lite och kanske ha en frågestund men de är inte så roligt om man inte får frågor..... 

Asså jag får ju några men inte många..... 

Ha en bra kväll <3 kraaamiis Tyraaa.! <3 ^^

Av Tyra Törnqvist - 28 maj 2013 10:59

  7

Behöver jag säga något mer...? 


Ebba <<3 

Presentation


~ Jag kom, Jag såg, Jag segra ~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ändra något på bloggen!? svara gärna!!
 Ja :DD
 Nej :/
 Jag har en lila ponny som heter liv ;)
 Header :D
 Nya färger
 Ny beskrivning :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok yhoo!


Ovido - Quiz & Flashcards