990912

Direktlänk till inlägg 30 maj 2013

Fotat med Jennifer! :)

Av Tyra Törnqvist - 30 maj 2013 19:21

Hej.

Idag efter första inlägget så gick jennifer och jag igonom min garederob och kolla kläder....

Vi slängde på oss något och gick ut och fota!

En del foton är kanske lite över redigerade men Vem bryr sig lixooom... ;)


             

De va dom jag har redigerat på typ 1 min så aa..

Slänger in en bild på min katt gustav som jag tog förut! :)

 

Aaa det var allt ju juste en fråga bara.

Vill ni att jag ska lägga ut en bild till varje inlägg eller bara skriva jätte långa hela tiden.?

Jag kan ju göra båda! <3 ;)

Kraaaam

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

?

Av Tyra Törnqvist - 27 juni 2013 12:33

Nu är det så att jag är jäklig deppig..... Jag har inte bloggat på skitlänge och det känns förjävligt.... :( Just nu bölar jag nästan när jag lyssnar på musik. ;) Nej men jag hade tråkigt så jag sökte på miley cyrus, ohc nu är det så att jag ÄL...

Av Tyra Törnqvist - 6 juni 2013 17:35

  Den här lilla apan jennifer gör mig glad! ;) Även fast man bråkar så blir allt bra :))))   Dag 10 - My favorite shoes     Ja de här är helt klart min favorit skor!!! :)) <3    Day 11 - My breakfast   Ja jag åt frukost i ...

Av Tyra Törnqvist - 3 juni 2013 15:45


Hej! Aaa me smiling blir en gammal bild för jag orkar inte föra över bilder just nu...!      Jaa! Idag har det varit en chill dag har bara haft 1 timmes lektion typ så aa! :) Men i skolan käka vi pizza på Ralfs! <3  De va lixom avslu...

Av Tyra Törnqvist - 2 juni 2013 14:51


Okej nu är det så att jag älskar mycke saker men extra mycke älskar alla nära och köra och min skor såklat! <3 :)   Så Fiin eller inte! :$ Men nu ska jennfer, mirre, kajsa, emelie och jag till degerfors matcher men först ska jennifer och j...

Av Tyra Törnqvist - 1 juni 2013 23:02

Aa det va den!   Jennifer! <3 Hej! Just nu är jag med jennifer och vi ska sova! :) Men förut va vi på 50 årsfest hus min kusins mamma!Det var kul!  Hemma så börja jag och jennifer fota!  Blir några bilder! :):) <3  Just de va...

Presentation


~ Jag kom, Jag såg, Jag segra ~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ändra något på bloggen!? svara gärna!!
 Ja :DD
 Nej :/
 Jag har en lila ponny som heter liv ;)
 Header :D
 Nya färger
 Ny beskrivning :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok yhoo!


Ovido - Quiz & Flashcards