990912

Direktlänk till inlägg 27 maj 2013

Tillbaka!

Av Tyra Törnqvist - 27 maj 2013 20:30

Hej.

Tillbaks på bloggen igen.

Men idag va jag med jennifer vi va ute hela tiden.

De va ROLIGT..... :))))))

Men aa just nu kollar jag på Top Model.

Venne vad jag ska skrva men tänkte köra en 20 days challenge.

Tar en instagram challenge... ;) 



 



Gör ett till inlägg sen när dag 1 kommer! 

Men igår fota jag mina skor lite.... ^^ ^^


Men nu går det inte att ladda upp bilder så aa gör två inlägg då ett med skorna och ett med dag 1 eller bara dom i samma.... :) <3 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

?

Av Tyra Törnqvist - 27 juni 2013 12:33

Nu är det så att jag är jäklig deppig..... Jag har inte bloggat på skitlänge och det känns förjävligt.... :( Just nu bölar jag nästan när jag lyssnar på musik. ;) Nej men jag hade tråkigt så jag sökte på miley cyrus, ohc nu är det så att jag ÄL...

Av Tyra Törnqvist - 6 juni 2013 17:35

  Den här lilla apan jennifer gör mig glad! ;) Även fast man bråkar så blir allt bra :))))   Dag 10 - My favorite shoes     Ja de här är helt klart min favorit skor!!! :)) <3    Day 11 - My breakfast   Ja jag åt frukost i ...

Av Tyra Törnqvist - 3 juni 2013 15:45


Hej! Aaa me smiling blir en gammal bild för jag orkar inte föra över bilder just nu...!      Jaa! Idag har det varit en chill dag har bara haft 1 timmes lektion typ så aa! :) Men i skolan käka vi pizza på Ralfs! <3  De va lixom avslu...

Av Tyra Törnqvist - 2 juni 2013 14:51


Okej nu är det så att jag älskar mycke saker men extra mycke älskar alla nära och köra och min skor såklat! <3 :)   Så Fiin eller inte! :$ Men nu ska jennfer, mirre, kajsa, emelie och jag till degerfors matcher men först ska jennifer och j...

Av Tyra Törnqvist - 1 juni 2013 23:02

Aa det va den!   Jennifer! <3 Hej! Just nu är jag med jennifer och vi ska sova! :) Men förut va vi på 50 årsfest hus min kusins mamma!Det var kul!  Hemma så börja jag och jennifer fota!  Blir några bilder! :):) <3  Just de va...

Presentation


~ Jag kom, Jag såg, Jag segra ~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ändra något på bloggen!? svara gärna!!
 Ja :DD
 Nej :/
 Jag har en lila ponny som heter liv ;)
 Header :D
 Nya färger
 Ny beskrivning :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok yhoo!


Ovido - Quiz & Flashcards